Gdzie każda historia
jest na szczycie
listy przebojów!
Jesteśm agencją PUBLIC RELATIONS, która
kompleksowo obsługuje swoich klientów. Specjalizujemy się w tworzeniu efektywnych strategii komunikacyjnych oraz angażujących opowieści, które budują trwałe relacje między markami a ich odbiorcami.
Wykorzystujemy media tradycyjne, społecznościowe, eventy i niestandardowe działania kreatywne, aby zmaksymalizować efekty dla naszych klientów. Dzięki stosowaniu storytellingu tworzymy całościową, spójną i wciągającą narrację.
Mamy doświadczenie w:
od lat obsługujemy luksusowe marki samochodów, takie jak Porsche czy Maserati,
działamy dla gigantów branży rolno-spożywczej, kreując ich komunikację biznesową,
stoimy za medialnymi sukcesami nieznanych wcześniej firm takich jaki Hotailors/Worktrips (polski start-up oferujący system zarządzania podróżami służbowymi) czy AC Porath (wyspecjalizowana agencja celna)
prowadzimy m.in. działania osłonowe dla firm zagrożonych wizerunkowo w związku z działaniami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta.
Wartości
Uczymy się twojego biznesu, żeby rozumieć go prawie tak dobrze, jak ty.
Stajemy się częścią twojego zespołu, aby wspomóc was swoimi kompetencjami.
Wsłuchujemy się w twoją opowieść i nadajemy jej taki kształt, aby zafascynowała odbiorców.
Mamy szerokie spojrzenie na twoją komunikację, aby była spójna i wszechstronn
Indywidualnie traktujemy zarówno każdego klienta, jak i odbiorcę, dopasowując odpowiednie treści.
Poznaj nasz zespół
Wspólnik | CCO
Odpowiada za dział motoryzacji oraz tworzenie koncepcji wydawnictw custom publishing. Jest redaktorem prowadzącym magazynu Porsche „Christophorus” i laureatem nagród za publikacje historyczno-edukacyjne. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacyjnych dla klientów. Współautor skutecznych kampanii antykryzysowych dla wielu polskich średnich i dużych przedsiębiorstw. Wcześniej dziennikarz z 20-letnim stażem w gazetach, telewizji i czasopismach.
Wspólnik | COOt
Opiekuje się komunikacją biznesową oraz odpowiada za spójność komunikacji klientów i wpływ na realizację ich celów biznesowych. Odpowiada za skuteczny i sprawny onboarding nowych klientów. Autor strategii budowy komunikacji „od zera” dla polskich start-upów oraz firm rozpoczynających budowę swojego wizerunku. Zajmuje się również tworzeniem strategii antykryzysowych. Wcześniej przez prawie dwie dekady dziennikarz mediów regionalnych oraz ogólnopolskich.
Dyrektorka ds. projektów specjalnych
Odpowiada za tworzenie i wdrażanie kampanii kreatywnych. Managerka z blisko 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych, ambient marketingu, event marketingu i PR dla wiodących marek m.in. Kompanii Piwowarskiej, Pepco i Lidla. Pracowała przy projektach nagradzanych w prestiżowych konkursach marketingowych – Kreatura i Golden Arrow. Zwolenniczka nowoczesnych metod zarządzania opartych na relacjach i dających współpracownikom pole do rozwoju. Stawiająca na międzypokoleniowy talent managment. marketingu i PR dla wiodących marek, m.in. Lidla, Pepco czy Kompanii Piwowarskiej. Pracowała przy projektach nagradzanych w prestiżowych konkursach marketingowych – Kreatura i Golden Arrow.
Specjalistka ds. PR
Specjalizuje się w komunikacji biznesowej oraz tematyce specjalistycznej (m.in. komunikacja dotycząca spraw celnych czy business process outsourcingu). Z wykształcenia politolożka i dziennikarka, z doświadczeniem w mediach regionalnych i ogólnopolskich. Lubi dobrą kawę, włoską kuchnię oraz wszelkie - dalsze i całkiem bliskie podróże.
Specjalista ds. PR
Zajmuje się kampaniami społecznymi oraz odpowiada za działania regionalne. Specjalista od komunikacji kryzysowej, a także dotyczącej branży rolno-spożywczej. Ma wieloletnie doświadczenie w mediach regionalnych i ogólnopolskich. Po pracy najchętniej biega i angażuje w sprawy lokalnej społeczności.
Współpracowniczka
Od ponad 20 lat związana z mediami i publicznym występowaniem. Prowadziła wiele wydarzeń, spotkań i konferencji (m.in. dotyczących e-zdrowia, sieci szerokopasmowych czy jeden z paneli podczas Impact_24). Od czterech lat współprowadzi podcast „Kobiety jak Rakiety”. Dzięki swojej pracy społecznej w 2023 r. została uhonorowana przez Ambasadę Brytyjską, Forbes Woman i Kongres Kobiet tytułem jednej z 16 Liderek Równości. Zajmuje się szkoleniami z wystąpień publicznych i pracy z kamerą.
Współpracownik
Ma ponad 20 lat doświadczenia w projektowaniu graficznym, brandingu i projektowaniu układów czasopism. Zajmuje się zarówno projektami digitalowymi jak i papierowymi. Projektował m.in. czasopisma „Cosmopolitan" i „Logo”, tworzył magazyny B2B i B2C dla największych polskich firm. Absolwent warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.
Współpracownik
Specjalista komunikacji branży automotive, wieloletni dziennikarz i redaktor prasy motoryzacyjnej, autor książek o historii Porsche. Współredaguje i tworzy treści do magazynu Porsche „Christophorus”.
Nagrody
Marki, które nam zaufały
Siła opowieści:
Co mówią nasi klienci
„Współpraca z Top Story pozwoliła nam skutecznie zaprezentować naszą wiedzę i doświadczenie. Dzięki profesjonalnemu podejściu agencji PR-owej, połączyliśmy nasze know-how i staliśmy się rozpoznawalnym ekspertem w branży celnej i TSL. Regularny newsletter i blog firmowy znacząco poprawiły naszą komunikację z klientami, a wsparcie w zakresie media relations przyczyniło się do wzrostu naszej rozpoznawalności na rynku”.